Co bylo cílem pražské účasti na veletrhu?
Jednalo se o propagaci města s cílem zvýšit počet francouzsky hovořících návštěvníků Prahy, jejichž počet se pohybuje okolo osmi procent, což považujeme, ve srovnání s ostatními tradičními návštěvníky Prahy za málo.
Jak stánek hl. m. Prahy letos vypadal?
Oproti loňskému roku došlo ke změně horního pásu, kde bylo použito oblačné nebe s postranními čtverci nového loga Prahy. Vhodným nasvícením vytváří tento límec stánku příznačnou atmosféru historie Prahy. Stánek byl také obohacen o podstavec s kopií bronzového reliéfu, o kterém se traduje, že pokud se ho dotknete, vrátíte se do Prahy. Dále je na podstavci socha sv. Jana Nepomuckého. Celé je to pojato v duchu sloganu Touch Prague – Dotkněte se Prahy.
Jak byla nová expozice stánku Prahy přijata?
Náš stánek budil velkou pozornost i v Paříži. Všichni ocenili jeho krásu, možnost být virtuálně vtažen do prostoru Staroměstského náměstí, prostřednictvím plazmové obrazovky komunikovat s orlojem.
Jaké další cesty stánek letos ještě čekají?
Hlavní město Praha se bude ještě prezentovat na veletrhu v Bruselu, Barceloně, Varšavě a v Londýně, který jako nejvýznamnější uzavírá veletržní sezonu.
Metro – http://www.metro.cz/